+421 918 770 591
(Po - Pia: 7:00 - 17:00)

Oficiální internetový obchod přímého dovozce značky Leifheit do České republiky.

Oficiální internetový obchod přímého dovozce značky Leifheit do České republiky.

Doprava

Názov Cena za prepravu Cena za prepravu nadmerného tovaru Destinácia
Dopravná služba GLS 1.80 € 24.9 € SK
  1. POŠTOVNÉ

    • Poštovné a balné internetového obchodu www.leifheit-online.sk sa odvíja od nakupovaného tovaru a Vašej voľby pri výbere dopravcu.
    • Poštovné a balné u tovaru prepravovaného dopravnou službou GLS je 1.8 € vrátane DPH pri platbe vopred, pri platbe na dobierku je poštovné 1.8 € + 1.4 € vrátane DPH.
    • POZOR - pri objednávke nad 40 € neplatíte žiadne poštovné či balné pri doprave po SR, s výnimkou nadrozmerného tovaru, ktorého doprava sa riadi platným cenníkom.
  2. DODACIE PODMIENKY

    • Objednaný tovar odovzdávame vybranému dopravcovi nasledujúci pracovný deň po obdržaní objednávky. Ten potom doručí produkty až k Vám za ďalší dva dni (doba doručenia dopravcom je od 8:00 - 17:00 hod. - po 17 hodine a počas víkendu dopravca balíčky nedoručuje !!! ). To znamená, že maximálne 5 pracovných dní od objednania máte balíček doma.
    • Pokiaľ použijete platbu vopred, odosielame produkty v deň pripísania Vašej platby na náš účet a tretia deň je balík u Vás.
    • Vďaka tomu, že naše skladové zásoby sú veľké, nemalo by dôjsť k situácii, že by sme objednané produkty nemali skladom. Pokiaľ však dôjde k situácii, kedy vypredáme Vami objednané produkty pred vybavením Vašej objednávky, bezodkladne sa s Vami spojíme a dohodneme si ďalší postup.
  3. PREVZATIE PRODUKTU

    • Aby sme predišli akýmkoľvek nedorozumeniam pri prevzatí produktov, riaďte sa prosím nasledujúcimi pokynmi:
      1. Pokiaľ pri preberaní produktov zistíte, že balík je očividne poškodený (napr. a. deravý či pokrčený kartón), nepreberajte ho! Spojte sa s nami a dohodneme si ďalší postup (tel.: +421 918 770 591, provozní doba 7:00 - 17:00). a. Dopravcovi potvrďte neprevzatie z dôvodu poškodenia.
      2. Balík ihneď po doručení otvorte a skontrolujte obsah. Neodkladajte kontrolu na neskôr, čím skôr sa o prípadnom poškodení balíku dozvieme, tým skôr budeme schopný zaistiť nápravu.
      3. Pokiaľ ste balík prevzali a zistíte, že produkt je poškodený prepravou, nevyhadzujte žiadnu časť obalu a výplne balíku a bezodkladne sa s nami spojte! Pokiaľ nám nahlásite škodu na produkte dlhšie než dva dni po prevzatí produktu, nie sme schopní Vašu reklamáciu kladne vybaviť.
      4. Kompletnú dokumentáciu spojenú s reklamáciou produktu zaistíme my, Vás požiadame maximálne o zaslanie fotografií poškodeného produktu a spôsobu zabalenia. Bližšie informáce Vám vždy odovzdáme.